Kategoria: blog

  • Branding – co to jest i jak o niego zadbać?

    Branding to pojęcie, które często jest mylone z reklamą. Jest to ogromny błąd, ponieważ branding i reklama mają zupełnie inne zadanie. Reklama ma przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i sprawić, żeby postanowił on skorzystać z naszych usług czy produktów. Branding natomiast powinien budować długotrwały, pozytywny i świadomy wizerunek naszej firmy. Co to oznacza? Oznacza to, że […]

  • Jak założyć firmę e-commerce?

    Sklep internetowy to biznes, który cieszy się coraz większym powodzeniem. Nic dziwnego – w końcu jest to szybki i wygodny sposób na założenie działalności gospodarczej.  Nie musisz mieć fizycznej lokalizacji, przez co oszczędzasz na kosztach stałych związanych z najmem i urządzeniem lokalu i możesz dotrzeć do globalnego rynku. Od czego zacząć zakładanie sklepu internetowego? Jest […]

  • Jak pozyskiwać linki w e-commerce?

    Jako sklep ecommerce, jednym z Twoich głównych priorytetów powinno być budowanie linków. Linki są nadal bardzo ważnym czynnikiem rankingowym dla Google i mogą pomóc Ci zwiększyć widoczność Twojej strony i ruch organiczny. W tym artykule omówimy najlepsze sposoby pozyskiwania linków dla Twojego sklepu ecommerce. Przedstawimy również kilka wskazówek, jak poprawić swoją strategię link-building. Zaczynajmy! Organiczne […]

  • Mały biznes e-commerce – jak się wypromować przy małym budżecie?

    Rozpoczęcie małego biznesu e-commerce może być świetnym sposobem na zarobienie dodatkowych pieniędzy, ale ważne jest, aby pamiętać, że trzeba włożyć dużo ciężkiej pracy, jeśli chcesz osiągnąć sukces. Jednym z największych wyzwań dla małych firm jest marketing przy ograniczonym budżecie. Nie oznacza to jednak, że jest to niemożliwe – istnieje wiele sposobów na promowanie swojego biznesu […]

  • 5 błędów podczas tworzenia kampanii marketingowej

    Tworzenie kampanii marketingowej może być zdradliwym biznesem. Istnieje wiele rzeczy, o których musisz pamiętać, i łatwo jest popełnić błędy. W tym wpisie na blogu omówimy pięć najczęstszych błędów, które ludzie popełniają podczas tworzenia kampanii marketingowej. Unikanie tych błędów pomoże Ci stworzyć udaną kampanię, która dotrze do grupy docelowej i wygeneruje wyniki. Błąd #01: Prowadzenie tylko […]

  • Jak promować swój sklep na TikToku/Facebooku?

    Platformy takie jak TikTok, czy Facebook to jedne z najpopularniejszych platform na całym świecie. Oferują one świetny sposób na łączenie się z ludźmi i promowanie swojego sklepu. Oto kilka wskazówek, jak możesz wykorzystać te platformy do promocji swojego sklepu: TikTok TikTok to aplikacja chińskiej firmy ByteDance, która powstała w 2017 roku. Krótkie filmy, podobne do […]

  • CMS dla e-commerce – jaki wybrać?

    Kiedy zakładasz sklep internetowy, pierwszą rzeczą, którą musisz zdecydować jest to, jaki system zarządzania treścią (CMS) zastosować. Jest to ważna decyzja, ponieważ CMS będzie podstawą Twojego biznesu e-commerce. Istnieje wiele różnych opcji CMS, więc może być trudno zdecydować, który z nich jest dla Ciebie odpowiedni. W tym wpisie omówimy zalety i wady niektórych z najbardziej […]

  • Jak zdobyć klientów w internecie?

    Jeśli prowadzisz własny biznes, to na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że bez odpowiedniej promocji nie ma mowy o sukcesie. Aby Twoja firma mogła rozwijać się i przyciągać nowych klientów, musisz po prostu dotrzeć do ich z Twoim przekazem marketingowym. Jednak często okazuje się to nie lada wyzwaniem. Internet jest doskonałym miejscem do sprzedaży […]

  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

    Sklepy internetowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Nic dziwnego, ponieważ są one dużo tańsze w utrzymaniu niż sklepy tradycyjne, a ich sprzedaż jest nieograniczona czasowo.  Mimo to nie wystarczy tylko otworzyć sklep internetowy – trzeba wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż, aby odnieść sukces. Oto kilka wskazówek, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. #1 Ulepsz swoją stronę […]

  • Trendy w e-commerce 2022

    Krajobraz e-commerce stale się zmienia i ewoluuje. To, co było popularne w zeszłym roku, może nie być tak gorące w tym roku, a to, co jest modne teraz, może być passé do 2022 roku. Czego więc możemy się spodziewać w świecie e-commerce w ciągu najbliższych kilku lat? Firma Payz Payments podaje, że globalna sprzedaż e-commerce […]